منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

شرایط برگشت کالا (مرجوعی):

در صورتی که قصد مرجوع کردن کالا یا کالاهای خریداری شده را دارید لطفا شرایط و قوانین فروشگاه برای برگشت کالا را به دقت مطالعه فرمایید. برگشت از فروش خارج از شرایط زیر به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.

بند 1: هرگونه نقص و مغایرت کالا، باید در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “09366559226“ به پشتیبانی فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات مغایرت، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 24 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.(خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت شرکت ارائه دهنده گارانتی بوده و نقایص احتمالی توسط خریدار از شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری شود)

لازم به ذکر است از کالاهایی که فک پلمپ شده باشند و بسته بندی آنها باز گردد به دلیل احتمال جا به جایی با کالای دیگر، شامل قوانین مرجوعی نخواهند بود و هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد و همچنین در صورتی که فرد خریدار محصول مرجوعی را بدون فک پلمپ کالا به دست فروشگاه نرساند امکان بازگشت وجه وجود نخواهد داشت.

توجه: مرجوعی برای کالاهای زیر امکان پذیر نمی باشد:

– کالاهایی که 24 ساعت از زمان تحویل آنها گذشته باشد.

– کالاهایی که فک پلمپ و یا بسته بندی آنها باز شده باشد.

– کالاهایی که مغایرت آنها طی تماس با پشتیبانی فروشگاه اثبات نشده باشد.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن 09366559226 به پشتیبانی فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، فرآیند برگشت کالا و ارسال مجدد کالای جایگزین برای شما انجام شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

کالاهایی که دیده اید
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه هفت شنبه بازار
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
فروشگاه هفت شنبه بازار